maandag 6 juni 2011

Tulip in orange

Hoi, vandaag heb ik een kleurig kaartje te delen met jullie. Bij de borduurmaatjes maken we elke maand een kaart in 1 bepaalde kleur. De kleur voor juni is oranje! Aangezien oranje voor Holland staat en de tulp ook heb ik deze maar eens gecombineerd. Patroon is van Sjaak van Went en natuurlijk geborduurd met Mettler. Het plaatje en het label komen van Studiolight.

Today I have a colourful card to share. At the borduurmaatjes we make each month a card in preferably one main colour; for June this was orange. As orange is the colour of Holland (in sports mainly) and also the tulip is a typical Dutch flower I thought to combine the two in one card. The pattern is from Sjaak van Went and of course it has been stitched with Mettler. The image and label are from Studiolight.

Close-ups:




Ik lees altijd met veel plezier jullie berichtjes om mijn creaties.
I always read your comments with much pleasure.

Tot gauw/See you soon,
Helen

4 opmerkingen:

Jola zei

Piękny haft, piękny tulipan, piękna kartka!
Pozdrawiam

Jola

Ellen zei

Wat ben jij lekker aan het borduren geweest! Beide kaartjes vind ik erg mooi. Totaal anders dan scrappen, maar ook een heerlijke bezigheid.

groetjes, Ellen

Sieta zei

Hoi Helen, wat zijn je kaarjte mooi geworden.
Lieve groetjes Sieta

Marijke zei

Wat een mooi oranje kaartje, prachtig zoals de tulp van het kaartje afspat!!
groetjes, Marijke en Chantal