vrijdag 10 juni 2011

Nadia's challenge # 8 - Black & White + 1 kleur

Hoi het is alweer tijd voor challenge 8 bij Nadia; deze keer is de opdracht om een kaart/creatie te maken in de kleuren zwart, wit met 1 andere kleur. Ik hoop dat jullie allemaal weer iets moois gaan inzenden.
Hi time for another challenge at Nadia; this time it should be a card in black-white+1 colour. I hope you all will join us with your beautiful creations.

Dit is mijn kaart geworden/This is how my card turned out:

Het witte achtergrond vel met de tekst heb ik van een hobbyvriendin gekregen. De rozet is gemaakt met de rozetmaker van Crealies. Daarboven op heb ik met nestabilies een scalloped circle gesneden uit paars designpapier van de Action. Ook heb ik uit het zelfde papier 4 vlinders geponst. De stempel is een digi van Paulette - TLC en deze is ingekleurd met copics en vervolgens ook met een scalloped circle uitgesneden. In de hoeken nog een paarse bling.
The white background with text was a gift from a friend. The rosette has been made with a special tool from Crealies. On top of that I have cut a scalloped circle out of DP paper bought at Action. From the same paper I have punched 4 butterflies. The stamp is a digi from Paulette - TLC and has been coloured with copics and afterwards also cut out with a nestability scalloped circle. In the corner some purple rhinestones.

Close-ups:



Hoop dat jullie mijn zwart-wit-paars combinatie leuk vinden.
Hope you like my black-white-purple combo.

Helen

4 opmerkingen:

Marijke zei

Mooie kaart, prachtig de rozet in het midden. Heel mooi het paars gecombineerd met zwart/wit.
Fijn weekend, Marijke en Chantal

Ellen zei

Een verrassende kaart en zeker mooi. De kleurencombi vind ik goed geslaagd.

groetjes, Ellen

Sieta zei

Hoi Helen, je kaart is erg mooi geworden zo in deze kleuren.
En leuk dat je mijn blog-layout gebruikt.
Lieve groetjes Sieta

Unknown zei

Hey Helen,

Mooi kleurwerkje!! Ziet er echt goed uit! Ff wat inside information. We gaan na het weekend een zomerknaller lanceren in de shop: Kom met een vriendin en betaal de prijs van 1 persoon op de cricutworkshop!!!
Ik dacht dat moet ik je toch even laten weten! De verdere invulling van de aanbieding vind je na het weekend in de shop!

Groetjes Joyce