Hoi, vandaag heb ik een kaartje met een van de nieuwe digi's van ADU.
Op het blog kun je nog meer inspiratie vinden van mijn teammaatjes.
Ik ben aan de slag gegaan met Flower Girl
Hoi, vandaag heb ik een kaartje met een van de nieuwe digi's van ADU.
Op het blog kun je nog meer inspiratie vinden van mijn teammaatjes.
Ik ben aan de slag gegaan met Flower Girl
Hoi allemaal,
Vandaag begint weer een een nieuwe challenge bij All Dressed Up.
Voor mijn kaartje ben ik aan de slag gegaan met de schattige digi "Koala Hugs"
Vandaag is weer de nieuwe Challenge begonnen bij Kleuren met potloden.
Ik ben aan de slag gegaan met onderstaande digi van één van onze sponsors:
LOTV - Hello Pumpkin digi stamps set
De digi is ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden:
Hoi, vandaag heb ik een kaartje met een van de nieuwe digi's van ADU.
Op het blog kun je nog meer inspiratie vinden van mijn teammaatjes.
Ik ben aan de slag gegaan met Little Ladybug
Hoi, hoi
Hoi allemaal,
Leuk nieuws, vanaf nu ben ik lid van het Blog DT van All Dressed Up (thanks for having me ladies).
Vandaag mijn eerste inspiratiekaartje voor de Mei challenge.
Voor mijn eerste kaartje ben ik aan de slag gegaan met de leuke digi "beach time"
Hallo allemaal,
Vandaag weer een kaartje voor Digi Doodle Studios en deze keer een voorjaars kaartje
Voor dit kaartje heb ik de digi Lolly Daisy Kitten gebruikt; wat een lieffie is het toch