zondag 26 juni 2011

Butterfly in purple


Hoi, dit kaartje heb ik een tijdje terug gemaakt voor de borduurmaatjes.
Het patroon is van Linzo en geborduurd met Mettler garen.
Het plaatje komt uit mijn zeer grote voorraad en weet niet meer waar van het is.
De tekst maak ik er op als ik weet waar ik de kaart voor ga gebruiken.

Hi, this card was made some time ago for the borduurmaatjes.
The pattern is from Linzo and stitched with Mettler yarn.
The image is from my very large stash and I am not sure which brand it is from.
I will put a label on it as I know where my card will be used for.

Bedankt voor jullie bezoek/Thanks for your visit.

Helen

3 opmerkingen:

Marijke zei

Mooi Helen, vooral de vlinders vind ik erg mooi uitkomen op de kaart. Het borduurpatroon past hier perfect bij!!
Groetjes, Marijke en Chantal

Amarins zei

Een schitterende kaart, super mooi!

Ellen zei

Mooi hoor! Ik 'moet' (en wil) ook weer aan de slag met borduren. Heb nog niet zo veel patronen, maar lang leve internet!
Voor tips wat dat betreft hou ik mij overigens aanbevolen :)

groetjes, Ellen