donderdag 28 april 2011

Mother's day card

Hoi,

Vandaag is bij Nadia de nieuwe challenge van start gegaan. Dit is mijn eerste challenge als lid van het Design Team. Het thema is moederdag en het kaartje moet in 3D zijn. Ik hoop dat jullie allemaal meedoen. Voor meer details kun je op bovenstaande link klikken.

Dit is mijn kaartje:


Hi, today a new challenge has started at Nadia. This is my first challenge as member of the Design Team. The challenge is Mother's Day and your card must be in 3D. I hope you all will join us. For more details you can check the above link. My card is right above of this.

Close-up:


Gebruikt materiaal/Used material:
- Colorcore cardstock
- DP My mind's eye (bought at Anmacreatief)
- Dew drops (also bought at Anmacreatief)
- Swirl (getting boring but my favourite shop: Anmacreatief)
- 3D image - Studiolight
- MD Creatable
- tekststickers

Hoop jullie creaties terug te zien op ons challenge blog. Veel succes!
I hope to see your creations at our challenge blog. Good luck!

Helen

5 opmerkingen:

Amarins zei

Wat een super leuke kaart heb je voor je eerste challenge gemaakt. Prachtig.
Ik probeer deze keer ook mee te doen!
Groetjes,
amarins

Neltine zei

Deze is leuk zeg!! Ik wil beste even je moeder zijn hoor:) Ben wel ene beetje streng af en toe en je moet zeker rond 21:00 uur naar bed maar als ik dit kaartje zie mag je misschien nog wel even lezen tot 21:30 uur hihi

Mijn pols gaat iets beter (bedankt voor je belangstelling;) Ik mag nog niet teveel typen en knutselen maar we zitten wel in een stijgende lijn:)

Jij een heel fijn weekend en groetjes,
Neltine

Marijke zei

Wat een lief moederdag kaartje en leuk de glazen druppels op de hoeken!
Groetjes, Marijke en Chantal

cristel zei

een hele mooi kaart heb je gemaakt hoor
grtjs cristel

Anne-Marije zei

Wat een mooie kaart! Vrolijke kleuren... Enne... weer bedankt voor de reclame, he!
xxx Anne-Marije