woensdag 20 april 2011

Design Team Nadia's challenge blog

Hoi allemaal,

Dan nu het goede nieuws:
Ik ben door Nadia gevraagd om lid te worden van haar design team. Daar hoefde ik natuurlijk geen minuut over na te denken. Elke 2 weken is er een challenge, de ene keer met 3D en de andere keer met een stempel. Neem maar eens een kijkje op het challenge blog. Ik ben heel blij dat ik deel uit mag maken van dit leuke team. Ik hoop jullie snel iets van mijn creaties voor dit blog te laten zien.

Hi everybody,

On to the good news:

I have been asked by Nadia to join her design team. No thinking here of course, I said YES in a blink of an eye. Every forthnight there is a new challenge, one time with 3D and the other time with stamps. Go over and take a look at the challenge blog. I am very excited to be part of this lovely team. Hope to show you soon my first creations for this blog.

Groetjes/Regards,
Helen

5 opmerkingen:

Kitty Dieleman. zei

waauww gefeliciteerd leuk ze.
Veel succes met de creaties die je gaat maken.
Ben benieuwd spannend hoor.

Groetjes Kitty

Amarins zei

Gefeliciteerd Helen. Wat een eer, super leuk.
Ben benieuwd naar je creaties.
Groetjs,
Amarins

Ellen zei

Leuk!! Ik heb natuurlijk gelijk even op het blog van Nadia gekeken: ziet er goed uit en ben dus ook gelijk volger geworden. Ik hou wel van nieuwe uitdagingen. En jij veel plezier van je designteam-lidmaatschap. Gaat je vast goed af!

groetjes, Ellen

Marijke zei

Wat leuk!! Gefeliciteerd Helen enne we zien je creaties wel op je blog die je gaat maken!
groetjes, Marijke en Chantal

Michelle zei

hoi mam ,echt te gek dat je bij een disign team zit en hopelijk veel plezier
groeties van michelle