woensdag 16 november 2022

Pink Gem Designs - Cookie Gnome treatbox set

Vandaag heb ik weer een cadeausetje gemaakt met de leuke Cookie Gnome treatbox file van Pink Gem Designs.



Mijn setje bestaat uit het melkpakje, een kaartje en een label.
De wasknijper, het twine & belletje en het ecru en bruine cardstock heb ik zelf toegevoegd.


In de set is het motief van het kaartje dubbel; ik heb deze doormidden geknipt en het op een dubbele ecru glanskarton kaart geplakt. Voor het label heb ik een shape-art van DDBD gebruikt, een gaatje erin en dan een stukje twine gestrikt met een belletje eraan. Het stukje DP achter het plaatje komt uit mijn voorraad. Het plaatje en tekstlabel horen bij de set.


Voor de stevigheid heb ik het uitgeprinte melkkarton op wit cardstock geplakt; je kunt het natuurlijk ook meteen op dikker cardstock uitprinten.
De cookie gnome staat al op het pakje maar de ronde labels en hulstblaadjes heb ik uit de set gehaald en zelf op de zijkanten geplakt.


Nog een keer het hele setje bij elkaar:


Met deze creatie doe ik graag mee bij:



Groetjes
Helen

 

2 opmerkingen:

aussie aNNie zei

Helen, super designs and fantastic colours here.

Crea Astrid zei

Prachtige creaties heb je gemaakt. Wat is deze digi schattig zeg.

Groetjes, Astrid.