zondag 6 november 2022

Gingerbread baking giftbag

Hoi, ben ik weer met een projectje voor Pink Gem Designs

Deze keer ben ik in de weer gegaan met de Gingerbread baking giftbag set. 

In deze set zit het tasje, het label en diverse tekstlabeltjes.






Ik heb ecru linnenkarton gebruikt om het tasje te maken. Op het tasje zit een creatable van MD met daarop een rond labeltje uit de set, daarbij een tekstlabeltje, de tag heb ik wat steviger gemaakt door er een stukje linnenkarton tussen te plakken. Daarna een gaatje geponst en aan het tasje bevestigd met stukje goud/wit twine. Dan van metallic roodroze cardstock een kaart gevouwen. Uit het designpapier wat bij de set zit de sterrenrand gestanst; het ronde labeltje paste precies in de opening, een tekstlabeltje erbij en wat bruinige pareltjes.

Het ornamentje heb ik gekocht op de winter wonderland kerst show van het plaatselijke tuincentrum.


Groetjes Helen

Geen opmerkingen: