woensdag 19 oktober 2011

Forever Friends

Hoi, daar ben ik eindelijk weer met een nieuw kaartje. Dit kaartje heb ik gemaakt voor de challenge bij Forever Friends.

Hi, finally a new card. This one was made for the challenge at Forever Friends.

Het afdruk is van Forever Friends Black & Gold serie en die kun je hier vinden. Ik heb hem echter van mijn lieve blogvriendin Lotte gekregen voor mijn verjaardag. Het oranje crackelee paper met blaadjes is een freebie bij Crafting Ireland #4. Het geruite papier komt uit een vintage blok van de Action en is uitgesneden met een nestability blossom, net als het afdrukje. Op 3 hoeken heb ik lichtgroene dew drops gebruikt.

The image is from Forever Friends Black & Gold and can be found here. Mine was a birthday present from my lovely blogging friend Lotte. The orange craquele paper with leafs is a freebie at Crafting Ireland #4. The gingham paper is from a vintage pack bought at Action; it has been cut with nestability blossom, just as the image. In 3 corners I have used green dew drops.



De blaadjes onder de bloem zijn gemaakt met een Crealies stans. De witte hydrangea heb ik bewerkt met colorbox inkt copper. Daarop een okerkleurig bloemetje van boekenvoordeel en tot slot een mooie grote resin_flower_oranje .

The leafs under the flower are made with a Crealies die. The white hydrangea has had a treatment with colorbox ink copper. Then a tan coloured flower bought at boekenvoordeel and finally a big beautiful resin_flower_orange .

Het afdrukje is ingekleurd met Derwents en wel met de volgende kleuren:
C450 C090 C080 C170 C180 C040 C010
In de hartjes van de bloemen heb ik wat gele Pipoos stardust gedaan.

The image has been coloured with Derwents and I have used the following ones: C450-C090-C080-C170-C040-C010. In the heart of the flowers I have put some yellow stardust by Pipoos.

9 opmerkingen:

Sieta zei

Hoi Helen,
Je kaart ziet er weer geweldig mooi uit.
Bedankt voor het meedoen bij Forever Friends Challenge.

Lieve groetjes Sieta

Marijke zei

Wat een mooi kaartje!
Groetjes, Marijke en Chantal

Annerieke zei

Hai Helen,

Wat een leuke kaart! Mooie warme kleuren, je bloem is ook erg leuk.

gr Annerieke

Ellen zei

Leuk kaartje! De stempels van Forever Friends zijn erg leuk. Omdat ik van Floor FF-papier heb gekregen 'moest' ik natuurlijk bijpassende stempels hebben :) Heb ze dus maar gelijk gekocht (en toen was ik toch bezig, nou ja, je kent het wel!).

lieve groetjes, Ellen

Geertje zei

Een leuk kaartje heb je gemaakt. Ik vind je afdrukje ook erg mooi. een echte blikvanger op je kaart. Bedankt voor het meedoen met de Forever Friends challenge.
Groetjes Geertje

Crealin zei

Wat een schat van een kaart, dat beertje is zo'n lieverd he. De kleurtjes passen allemaal zo goed bij elkaar.

Groetjes,

Lins x

Rachel zei

Wat een leuk kaartje, prachtige kleurencombinatie! Groeten Rachel

Karin zei

Wat een leuk kaartje, mooie kleuren. Bedankt voor het meedoen met de challenge van Forever Friends.

Elise zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Leuke kleuren, passen helemaal bij de tijd van het jaar...
Leuk dat je meedoet aan de challenge van Forever Friends.
Groetjes Elise