vrijdag 19 juli 2024

Take what you need - Guest designer Gerda Steiner Stamps

Hallo, 

van de week was er een oproep wie er zin had om met een digi te werken bij Gerda Steiner; ik heb me aangemeld en ben uitgekozen. Dank je wel Gerda.

Ik mocht aan de slag gaan met de printable greeting card "take what you need".



Dit heb ik ervan gemaakt.

De basis is een shape art van DDBD, het groene cardstock is van Studiolight (shades of green), de digi is geprint op Schut papier en is ingekleurd met Derwent procolour. Ik had de tekstjes 2x geprint. Tijdens een vakantie in de USA eerder dit jaar vond ik bij Michaels een leuke set stempels met dies en de kleinste die heb ik hier gebruikt om de tekstjes op te maken. Daarna heb ik ze bevestigd met een kleine splitpen, zodat je ook echt kunt pakken wat je nodig hebt ;-). De randjes heb ik bewerkt met Memento Bamboo Leaves.

Heel benieuwd wat jullie ervan vinden.

Geen opmerkingen: