woensdag 25 mei 2016

Friends are a gift!

Ik volg al lange tijd het blog van Squirrel (Shirley) omdat haar stijl me aanspreekt; deze keer heeft ze een random challenge met als thema "wild things" en daar heb ik dit kaartje voor gemaakt.


De basis is linnenkarton wit; daarop DP uit het MD paperpack La Provence (mijn favoriete PP op dit moment).


De houten vlinder komt uit een doosje van Craft Emotions en past leuk bij mijn stempelafdrukje van Wild Rose. Ik heb mijn afdrukje ingekleurd met stampin'up markers.
Ook het afdrukje is gemat op een stukje La Provence papier.



De tekst komt uit de Joy Banner set en is gestempeld met Memento London Fog.



Met dit kaartje doe ik mee aan de volgende challenges:

xx
Helen

8 opmerkingen:

Hermien zei

ahh super lief en mooi kaartje Helen

groetjes Hermien

Antoinette Voorn zei

Wat een lieffie zo schattig kaartje met de fantjes!

Miranda K zei

hij is echt mooi!! groeten miranda

Irene zei

Ik volg Squirrel ook, zo leuk en dat zijn jouw meer dan schattige fantjes ook Helen!

x Irene

Adriana zei

Wild ;-) Ziet er zo lief uit... Mooi hoor en wat een prachtig vlindertje is dat erbij.
liefs adriana

Squirrel x zei

Oh you cannot find a heart that Bella won't melt! This is simply adorable hun, so pretty. Thanks for entering my Wild Things challenge. Hugs xx

Tinka's paper wonderlland zei

Adorablle!! Great colouring!!
♥Hugs Valentina♥

Monique zei

Hij is heel erg mooi!
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
xx Monique