maandag 25 april 2016

CCH#221 - Buttons

Hoi allemaal, het is alweer tijd voor een nieuwe challenge begonnen bij The Crazy Challenge.

Het thema: Buttons


Onze sponsor deze keer:
Robyn's Fetish Digital Stamps and More


Dit is mijn kaartje geworden:




De basis is een witte kaart 15x15; daarop DP van Dovecraft Back to Basic Bright Spark. De randjes zijn bewerkt met memento Rich Cocoa. Onder het afdrukje en het sentiment heb ik oranje cardstock gebruikt om te matten. Het sentimentje is van Craft Emotions - small texts GB/NL en gestempeld met Rich Cocoa; nog steeds mijn favorietje van deze set.
De knoopjes komen uit mijn voorraad en zijn vastgezet met tacky glue en waxed koord donkerbruin. Op het sentimentje nog een oranje margrietje.



De digi "Happy Scarecrow" van Robyn's Fetish heb ik ingekleurd met derwents.



Doen jullie gezellig mee met onze challenge? Wij komen graag jullie creaties bewonderen.

Groetjes,

Helen

3 opmerkingen:

Nicolette zei

Heel leuk Helen.
Mooi ingekleurd ook.
Ik heb even een vraagje. Ik heb vorige challenge gewonnen en een mailtje gestuurd naar CCH, maar tot nu toe nog geen reactie. Weet jij hier soms meer van?
Groetjes Nicolette

Nicolette zei

Bedankt voor je reactie.
Gr. Nicolette

Tinka's paper wonderlland zei

Lovely card, great colouring!!
♥Hugs Valentina♥