zaterdag 1 augustus 2015

AnMaCreatief challenge #47 - augustus 2015

Het is 1 augustus en dus begint er weer een nieuwe challenge bij AnMaCreatief.

Natuurlijk willen wij eerst iedereen bedanken die mee heeft gedaan aan onze challenge "zomer" de afgelopen maand. Wat een prachtige creaties mochten wij bekijken.

Voor de nieuwe challenge hebben we als thema BLOEMEN en dat is toch een makkie.



Anne-Marije stelt de volgende zomerse prijs beschikbaar:

Wild Rose Studio craft die-Butterfly Burst

Om het in stijl te houden heb ik de foto's gemaakt in mijn tuin tussen de bloeiende hortensia's (gezellig met al dat paars). De basisvorm is gemaakt met de DDBD shape-art bloem en Joy kraft. Daarop papier uit mijn geliefde paperpack CE Romantic Provence. Alle randjes zijn aangezet met memento Sweet Plum.



Een houten gietertje bewerkt met Lulu Lavender, want een bloem zonder gieter dat kan echt niet.

Het prachtige plaatje komt uit het stansblok Provence (ook erg favoriet met al dat paars) en daarachter een stuk paars crispy lint.



Tot slot heb ik nog wat lavendelstempels ingekleurd met de stampin'up markers.



Ga ook eens op het blog kijken wat voor moois mijn teammaatjes hebben gemaakt. 

Natuurlijk hopen we dat jullie weer gezellig met ons mee doen. Wij komen graag langs om al jullie moois te bewonderen.

Groetjes Helen


Samenvatting gebruikt materiaal:

5 opmerkingen:

scrapcreations-judith zei

Een prachtig kaartje Helen. Wat zijn de 3d blokken van Studiolight mooi hè. Ik ga ook zeker een kerstblok bestellen. Dan kunnen we ons daar weer op gaan storten. Fijn Weekend Liefs Judith

Je@net zei

Wat een leuke bloemenkaart, Helen!

Margreet zei

Je prachtige kaartje komt nog beter tot zijn recht zoals je het tussen de hortensia's hebt gefotografeerd!
Geniet van dit mooie weekend.
xxx Margreet

Hermien zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Helen, en wat een mooie prijs stellen ze beschikbaar!

groetjes Hermien

Irene zei

Dit is genieten Helen, ik ben dol op lavendel en hortensia's (hoe krijg je die zo intens blauw/paars.......ik heb er wel eens zakjes bij gedaan en ook roestige dingen maar bereik hooguit een heel donkerroze!!). Je kaart is super super leuk!!

xx Irene