zondag 15 juni 2014

AnMaCreatief & Dutch Doobadoo

Hoi allemaal, ook vandaag zetten wij een bepaald product of merk uit de AnMaCreatief webshop in het zonnetje. Deze keer is dit Dutch Doobadoo.



Ik heb ervoor gekozen om een pilloxbow te maken. Zoals jullie zullen zien is deze in dezelfde trant als het vogelhuisje wat ik maakte voor de challenge; ze horen ook bij elkaar, want in de pillowbox past een klein kadootje (bijvoorbeeld een giftcard).

 
 Ik heb de pillowbox uit de Papermania kraft 8"x8" kaarten gesneden. De randjes heb ik aangezet met Walnut Stain met behulp van de daubers. Het randje heb ik met tacky glue vastgelijmd.

Voor de aankleding heb ik het DP van Curiosity Corner gebruikt. De randjes heb ik aangezet met Walnut Stain met behulp van de daubers; dat vind ik prettig werken. Het papier heb ik met tacky glue vastgelijmd op de pillowbox.


Ik heb het bewust een beetje in de bruine natuurtinten gehouden. De sweetheart blossoms komen uit de mixset brown & white. Onder de blossom nog een kraft gear van Dutch Doobadoo. Echt hele mooie kleurtjes en ook geschikt voor de man. 



Natuurlijk mogen ook de leuke houten vlinders van Craft Emotions - botanical butterflies niet ontbreken. Ook hier de randjes aangezet met de dauber en Walnut stain


De  tekst in het ovaal komt van Joy teksten recht en is gestempeld met Memento Rich Cocoa. Verder hebben we nog een toefje bloemen gemaakt met de sweetheart blossoms mix set brown & white. Onder de blossom zitten nog kraft gears van Dutch Doobadoo. Alle bloemetjes en houten embellies zijn tevens vastgezet met tacky glue.


Aan de achterkant heb ik ook weer het DP van Curiosity Corner gebruikt. Hier heb ik met de mask Field Flowers en walnut stain een mooi tafereeltje gedauberd.

En nu is mijn cadeau-combi klaar om te geven, alleen nog even de pillowbox vullen :-)

Samenvatting gebruikt materiaal:
Ga ook eens op het blog kijken wat voor moois mijn teammaatjes hebben gemaakt die ook met Dutch Doobadoo aan de slag zijn gegaan.

Groetjes
Helen

10 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Gave pillowbox! erg mooi gecombineerd joh ...

Hermien zei

Schattig doosje Helen, mooi gedaan

groetjes Hermien

Je@net zei

Wat een lief kadoosje, Helen!

KarinsArtScrap zei

helemaal leuk Helen.

gr karin

Corrie zei

Hoi Helen
Wat een mooi pillowdoosje heb je gemaakt, mooie kleuren en zo mooi afgewerkt, de DutchDoobadoo spulletjes zijn leuk hè.
Lieve groetjes,Corrie

Anita Meijer zei

Wat heb je dit superleuk gemaakt Helen, heel mooi.
Liefs van Anita

Anne-Marije zei

Lieve Helen,

Hij is helemaal super geworden! Wat leuk om deze pillowbox samen met je mooie MDF vogelhuisje te geven. Een echte mannen-giftset... Die bruine sweetheart blossoms komen heel mooi tot hun recht.

Bedankt voor je mooie voorbeeld!

xxx Anne-Marije

Adriana zei

Wat gaaf zo'n doosje! Dat is wel heel leuk om kado te doen. De achterkant vind ik ook een heel mooi effect zo!
Liefs Adriana

Anita van Merode zei

Prachtige pillowbox.
Perfect!
Groetjes Anita

Ellen zei

Ziet er hartstikke gaaf uit! Erg leuk gedaan.
Ik kom weinig aan bloggen toe, dus doe nu een inhaalrondje....

Liefs, Ellen