dinsdag 18 januari 2011

Kiama challenge januari

Hoi dit kaartje heb ik gemaakt voor de januari challenge bij Kiama. De opdracht was: gebruik een randpatroon van Jenine en een winters plaatje. Natuurlijk heb ik weer geborduurd met Mettler garen. De stempel is van Penny Black en heet Exhilarating. Gekleurd met copics en heel veel stickles gebruikt. Het sentiment is van een tekst stempel van Ronnie (te koop bij Mijn Hobbykaart). Het design papier is wederom afkomstig van behang.

This card was made for the January challenge at Kiama. You needed to embroider a border pattern from Jenine and use a winterly image. Of course I have embroidered again with Mettler yarn. The stamp is from Penny Black and is called Exhilarating. It has been coloured with my copics and I have used a lot of stickles in various colours. The sentiment is from a Ronnie stamp, which is for sale at Mijn Hobbykaart. The design paper is again a piece of wallpaper.

Helen

3 opmerkingen:

Jola zei

Jeż na nartach powoduje uśmiech od ucha do ucha. Do tego haft.
Piękna praca.
Pozdrawiam

Anne-Marije zei

Wat een geweldig leuk kaartje!
xxx Anne-Marije

Michelle zei

Hoi mam,echt een schattig egeltje hoor en ook al die gliters op de kaart zijn leuk (zijn niet goed op foto te zien)en dat borduur patroontje is ook zo mooi geborduurd.
Jammer genoeg kan ik dat niet zo mooi.
Groetjes,
Michelle!