zaterdag 1 juli 2023

Crafty Animals #74

 Vandaag begint weer een nieuwe challenge bij CRAFTY ANIMALS 


Het thema op dit blog is altijd Alles Mag, maar er moet wel een dier op zitten (mensen verkleed als dier doen niet mee). Voor de regeltjes kun je terecht op het challenge blog. Dus ik zou zeggen ga eens kijken en doe gezellig mee met je dierenkaart/project.

Dit is mijn voorbeeldkaartje:


Basis kaart ecru cardstock, DP uit de voorraad, de gematte layers komen uit een Studiolight Essentials paperpack. Digi van Amanda Jayne Designs en ingekleurd met derwent coloursoft. Tot slot een theebloem vastgezet met een brad.



Groetjes Helen 

1 opmerking:

Claudia's kaartjes zei

Hé das een leuke kaart
Oh, this is so cute
Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn
FB pagina: Claudia's Kaartjes
Kom kijken voor meer info :)

Creative Groetjes Claudia

You tube: You Tube: Claudia's Kaartjes
Mijn Fabebook pagina: Claudia's Kaartjes

Claudia's Kaartjes - blog
Creative Sketchy Girls
Girlz Rebel Challenge
Girlz Creative Crafts
Girlz Creative Christmas
Girlz makes Guyz Cards