woensdag 12 september 2012

I love HOLLAND

Allereerst een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers. Wat leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden. Ik hoop dat je hier wat inspiratie kan vinden.

First a warm welcome to my  new followers. Nice that you found my blog and hope you can find some inspiration here.

Nu over naar mijn kaartje voor vandaag. Je kon bij het Nederlandse Canary blog een leuke digi aanvragen, maar voorwaarde was wel om er een creatie mee te maken voor hun eerste challenge. Dus bij deze.

Now on to my card of today. At the Dutch Canary blog you could ask for a lovely digi, but you had to make a creation with it for their first challenge, so here it is.

Ik heb besloten om een framekaart te maken. De basis is rode cardstock. Het blauwe DP is van Papermania Burleigh Blue. Het hekje is gestanst met een MD creatable uit DP van Papermania Lincoln Linen.

I decided to make a framecard. The base is red cardstock. The blue DP is from Papermania Burleigh Blue. The fence is made with a MD creatable out of Papermania Lincoln Linen.

De tekst heb ik op de computer gemaakt in de typische Nederlandse kleuren (oranje wimpel en rood-wit-blauw met een touch oranje).

The sentiment is computermade in typical Dutch colours (orange on top and red-white-blue with a touch of orange).
Twee rhinestones (rood en blauw) en een parel in de kleuren van de Nederlandse vlag.
Two rhinestones and a pearl in the colours of the Dutch flag.

Dit afdrukje heb ik van een vriendin gekregen en aangezien koeien bij Nederland horen heb ik ze in de wei gezet. Ze zijn gekleurd met derwents.

This image was a gift from a friend and as cows fit in the Dutch landscape I have put them behind the fence. They have been coloured with derwents.

De mooie digi van Krista is natuurlijk gekleurd met copics in Nederlandse kleuren.
This lovely digi from Krista is of course coloured with copics in Dutch colours.

Met dit kaartje doe ik dus mee aan de 1e challenge op het Nederlandse Canary blog.
This card will join the first challenge on the Dutch Canary blog.

14 opmerkingen:

Doreen zei

This is gorgeous,love the scene you have created.xxx

Corrie zei

Oh Helen, van jouw is je kaart voor het Canary blog ook la zo mooi,wat leuk met die koeien op de achtergrond.
Je hebt het afdrukje prachtig gekleurd,ik vind het een prachtige creatie.
Lieve groetjes Corrie

Irene zei

Enig gedaan Helen, een oer-Hollands schilderijtje heb je er van gemaakt!

Liefs, Irene

Amarins zei

Wat een super gave kaart heb je gemaakt, heel mooi gedaan.
Liefs, Amarins

Anoniem zei

Leuk kaartje is het geworden!
Het stempeltje met de koeien vind ik ook erg leuk.

Groetjes van Inge

Lenie zei

Wat een mooie kaart en leuk ook die koeien op de achtergrond.
Groeten Lenie

Annerieke zei

Ik vind deze kaart geweldig leuk Helen! De (grappige) koeien komen mooi uit in dat frame, het is een hartstikke leuk geheel.

gr Annerieke

Marijke zei

Och deze is leuk, net een schilderijtje! Grappig de koeienstempel gecombineerd met het hollands meisje!

Groetjes, Marijke en Chantal

LottesCards zei

Wat een prachtige kaart!!! Het model is leuk, de combi van de stempels en alle leuke details! Helemaal geslaagd dus! Succes met de challenge.

Liefs Lotte

KarinsArtScrap zei

super gaaf Helen hij is helemaal geweldig TOPPIE.

groetjes karin

Rachel zei

Haha...hij is geweldig!!!
Wat een prachtige kaart...

Anita Meijer zei

Wauw Helen ik heb er al zoveel voorbij zien komen en telkens zijn ze weer verschillend, zo leuk om te zien. Maar die van jou vind ik wel heel erg top hoor, echt super nederlands, helemaal geweldig.
Groetjes van Anita

Karen Howard zei

Awesome design, love those cows and picket fence! The girl is super cute too! Hugs, Karen

Ellen zei

Wat heb je een gave kaart gemaakt zeg! Erg leuk zo in het frame. Heerlijk Hollands met de koeien en de boerin, echt goed gedaan!

Lieve groetjes, Ellen