donderdag 27 september 2012

Challenge 40 - Nadia

Hoi, wat vliegt de tijd. Het is alweer tijd voor challenge 40 bij Nadia. Deze keer wil Rachel graag zonnebloemen zien in 3D.

Time flies, time for challenge 40 at Nadia. This time Rachel would like to see sunflowers in 3D.

Hier is mijn kaartje/Here's my card:



Ik heb een borduurpatroontje genomen uit hobbydols (maar weet zo niet weer welke, want ik heb er -te- veel). Ik heb deze keer zowel Madeira (1024/1051) als Mettler (9927) gebruikt.
De randjes heb ik beinkt met colorbox cocoa. Het 3D plaatje komt van de Action.

I have used a pattern from a hobbydol and stitched with Madeira and Mettler. The edges have been distressed with colorbox cocoa. The 3D image is from my stash and was bought at Action.

Ga ook eens kijken wat mijn teammaatjes hebben gemaakt en laat je inspireren om ook mee te doen.
Check out my teamies and hope you will be inspired to join us.


16 opmerkingen:

Corrie zei

Ik vind het een prachtige kaart Helen,je moet weten dat ik zonnebloemen haat,erg hè,ik kan er niets aan doen ik vind ze zo lelijk, dus ik zal me moeten opladen om mee te doen bij Nadia,jouw kaart is prachtig gemaakt hoor!!.Ik denk dat we allemaal wel iets hebben wat we niet mooi vinden toch,sorry,maar ik ben wel eerlijk.
lieve groetjes Corrie

KarinsArtScrap zei

wow prachtige kaart Helen, weer mooi geborduurd.

groetjes karin

Anita Meijer zei

Hij is schitterend geworden Helen, alsof de bloemen werkelijk op je afkomen, top.
Liefs van Anita

LottesCards zei

Een prachtige kaart weer, je borduren is weer zo mooi en netjes gedaan! Liefs Lotte

Rachel zei

Wat een heerlijk kaartje...ik ben gek op zonnebloemen! Zo zie je maar, smaken verschillen....

Adriana zei

Prachtig gemaaakt en gecombineerd, Helen! Liefs Adriana

Joke zei

Wat een mooi geborduurd kaartje de zonnebloemen zien er mooi uit net of ze zo uit het papier komen.
groetjes Joke

Ellen zei

Ik vind je kaart erg leuk, de zonnebloemen zijn prachtig. Eens kijken of ik ze ook tevoorschijn kan toveren!

groetjes, Ellen

Dora zei

mooie kaart gemaakt met die zonnebloemen.
je borduurpatroon is prachtig erbij.
groetjes

Lenie zei

Wat een prachtige kaart en die borduurbloemen zijn erg mooi.
Groeten Lenie

Marijke zei

Een heerlijk zonnig gehel! Mooie borduursel er weer bij! TOP.

Groetjes, de Molletjes

Amarins zei

Wat heb je weer een prachtige zonnige kaart gemaakt. Liefs, Amarins

Christine zei

Prachtig gedaan Helen!
Liefs
Christine

Wendy Koorevaar zei

Het is een schitterende kaart geworden Helen!
Fijn weekend!

Liefs,
Wendy

Annerieke zei

Mijn lievelingsbloemen, ik heb er meerdere maar deze staan op een. Mooie kaart heb je gemaakt, kleuren matchen goed met elkaar.

Groetjes Annerieke

Chantal zei

Wat een leuk borduurpatroon en in helemaal in combinatie met dit plaatje natuurlijk, gaaf hoor!
Groetjes,
Chantal