donderdag 12 januari 2012

Sam 12!

Hoi, allereerst weer een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volger. Leuk dat je mijn blog hebt gevonden en hoop dat ik je af en toe wat inspiratie kan geven.

Hi, first a warm welcome to my new follower. Lovely that you found my blog and I hope to be of some inspiration to you.

Dit kaartje heb ik gemaakt voor SAM, die vandaag op 12 januari 2012 12 jaar wordt. Sam, van harte proficiat en een hele fijne dag toegewenst!

This card was made for SAM, who turns 12 today on January 12, 2012.
Congratulations Sam and wishing you a lovely day with lots of presents.




Materiaal van dit kaartje komt van Studiolight; geplakt op een witte basiskaart die aan de randjes bewerkt is met bruine inkt.
The material of this card is by Studiolight; glued on a white basecard where the edges have had a treatment with some brown ink.

6 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een echte jongenskaart helen heel mooi.

groetjes karin

Ellen zei

Volgens mij houdt Sam van treinen... Leuke jongenskaart heb je ervan gemaakt!

Lieve groetjes, Ellen

Marijke zei

Leuke, stoere jongenskaart! Mooi zo met treinen, daar huoden de jongens meestal wel van.

Groetjes, Marijke en Chantal

Tinie zei

Wat een mooi model kaart, een super leuke kaart, echt een jongenskaart!!

Groetjes Tinie

Christine zei

Wat mooi! Leuk model en mooi papier!
liefs
Christine

Ballie (Bennarda) zei

Wat een geweldig mooie jongenskaart, leuk papier ook.
groetjes Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com