zaterdag 1 oktober 2011

Het is zover .... CHALLENGE #1 - ANMACREATIEF

Het is zover, onze eerste challenge bij Anmacreatief gaat van start vandaag.
Alle details van de challenge vind je hier, maar in het kort de belangrijkste regeltjes:
- je creatie moet nieuw zijn en voldoen aan de sketch/opdracht
- graag alleen het bericht met je kaart linken (en niet je hele blog)
- max. 3 inzendingen per persoon
- je mag meerdere challenges combineren
- in je bericht teruglinken naar het webshopblog (http://webshop-anmacreatief.blogspot.com/)
De challenge loopt tot en met 31 oktober - 22.00 uur en de winnaar wordt random gekozen.

Today our first challenge starts at Anmacreatief; all details can be found in this link, but in short:
- creation should be new and follow the sketch/challenge
- link only your card (not your whole blog)
- max. 3 entries per person
- multiple challenges combining is allowed
- please link back to our webshopblog (http://webshop-anmacreatief.blogspot.com/)
The challenge ends on October 31 at 22.00 hrs and the winner will be chosen at random.

Hier is de sketch voor deze maand/Here's the sketch for this month:


Anne-Marije (Anmacreatief) heeft een geweldig leuke prijs beschikbaar gesteld voor de winnaar.
Anne-Marije (owner Anmacreatief) has sponsored a fabulous price for the winner.

De prijs voor deze maand / The price for this month:

We hopen dat jullie allemaal meedoen met deze challenge; dus pak je spullen en laat ons iets moois zien.
We hope that you will join us in this challenge, so get your stuff and show us your creations.

Dit is mijn uitwerking van de sketch / This is what I did with it:

Wat heb ik allemaal gebruikt? / What did I use?
Purple linen cardstock
Country companions paper pack "for someone special" (hier te vinden/here available)
Two different pieces of purple colorcore cardstock
Martha Stewart borderpunch
De mooie roosjes zijn in allerlei kleuren verkrijgbaar bij Anmacreatief
De blaadjes zijn gemaakt met een stans van Crealies.

The beautiful roses are available in all kinds of colours at  Anmacreatief.
The leafs are made with a Crealies die.

Het tekststempeltje is van de Action en heb ik gestempeld met colorbox heliotrope.
Het strikje is gemaakt met een stukje "husholdningsgarn" gekocht in Denemarken en op kleur gebracht met copic V15.

The sentiment stamp is from Action and has been stamped with colorbox Heliotrope.
The bow has been made with a piece of "husholdningsgarn" bought in Denmark and coloured with copic V15.
De stempel is van Penny Black en deze heb ik ingekleurd met mijn Derwents, maar omdat ik dit tijdens mijn vakantie heb gedaan heb ik geen kleurnummers opgeschreven.
The stamp is from Penny Black and has been coloured with my Derwents, but as I did this during my holiday I don't have a note with the colours used.

Ga ook eens kijken op ons webshopblog en bij mijn DT-maatjes Anne-Marije, Lins en Lotte.
So please hop over to our webshopblog and my DT-buddies Anne-Marije, Lins and Lotte.

8 opmerkingen:

Amarins zei

Wat is het toch weer een beauty. Ik heb de schets meegenomen, ik hoop dat ik er aan toe kom om met jullie mee te doen.
Heel veel plezier met jullie challenges.
Groetjes, Amarins

Anoniem zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt!
Liefs, Myriam

Marijke zei

Wat een mooi kaartje Helen, eens kijken of ik tijd heb om mee te doen.
Groetjes, Marijke en Chantal

Anne-Marije zei

Lieve Helen,
Het is een schitterend kaartje geworden. Die Penny Black egeltjes zijn ook zo schattig. Wat spannend he dat we nu eindelijk van start gaan met de challenges. Ik ben zo benieuwd...
Fijn weekend.
Veel liefs,
xxx Anne-Marije

LottesCards zei

Zo leuk om de kaartjes nog eens terug te zien, het is echt een hele mooie geworden!
Je hebt het mooi gemaakt!!!

Nu maar hopen dat er veel mensen mee doen met deze nieuwe challenge!

Liefs Lotte

Margo zei

Wat een leuke kaart Helen, ik ga proberen om mee te doen hoor !
Liefs
Margo

Crealin zei

Hey Helen,

't is een schat van een kaart, je doet me eraan denken dat ik dat papierblok ook nog liggen heb. Da's zo mooi he!

Vele groetjes en fijne zondag,

Lins x

Anoniem zei

Hallo Helen

Je kaartje is ook heel leuk geworden.
Ik vind de stempels van Penny Black erg leuk!

Groetjes van Inge