vrijdag 14 oktober 2011

Challenge 16 - Nadia

Hoi, allereerst hartelijk welkom aan mijn nieuwe volger.
Hi, first I would like to welcome my new follower.

Bij Nadia zijn we inmiddels toe aan challenge 16 en deze keer hebben we een recept en wel:
3 kleuren papier - 2 knopen - bloemen - lint - stempel
At Nadia's we have challenge 16 going on and this time it is a recipe:
3 colours of paper - 2 buttons - flower(s) - ribbon - stamp

Bovenstaand kaartje heb ik als voorbeeld gemaakt voor deze challenge.
The above card is my example for this challenge.

Ik heb het volgende papier gebruikt:
I have used the following paper:
ecru linen cardstock (boekenvoordeel)
Me-to-You winter wonderland - Anmacreatief
Colorcore coordinations pink
Een van de papiertjes heb ik uitgestanst met een hart die van boekenvoordeel.
One of the papers was cut with a heart die from boekenvoordeel.


De roze harten knoopjes waren een verjaardagskadootje van Anne-Marije. Ik heb er een stukje husholdgarn (uit Denemarken) door gehaald en geknoopt. Ik heb het garen op kleur gebracht met copic RV25.
The pink heart buttons  were a birthday gift from Anne-Marije. I have used a piece of household yarn (bought in Denmark) and coloured it with copic RV25.


Ook het lint en de bloemen zaten in mijn verjaardagskadootje van Anne-Marije.
Also the ribbon and the flowers were in my birthday gift from Anne-Marije.


De digi is "Hollaback girl" van Kenny K en is ingekleurd met de volgende copics:
The digi is "Hollaback girl" by Kenny K and has been coloured with the following copics:
C3-C1-Y11-Y17-RV10-R20-RV23-RV25-RV34-B00-B05-B02-E50-E51-E53-E33-E35-E31

De ogen, armband, lippen en nagellak hebben nog een laagje met Atyou Spica clear gekregen.
The eyes, bracelet, lips and toe nail have got a layer with Atyou Spica clear.

Dit is een hele makkelijk challenge, dus ga aan de slag en link je kaart op Nadia's challenge blog.
This is a nice and easy one, so grab your stuff and place your link at Nadia's challenge blog.

Success!!


9 opmerkingen:

Marijke zei

Wat een lievie en supermooi ingekleurd!
Fijn weekend, Marijke en Chantal

Ellen zei

Leuke kaart, vaoral de stempel is super! Ben al druk aan het nadenken en verzamelen voor de challenge.

groetjes, Ellen

Annerieke zei

Hai Helen,

Beetje laat, maar volgens mij moet ik je nog feliciteren? Dus alsnog...van harte! Je kaart is erg leuk. Die digi's van Kenny K zijn zo geweldig leuk en stoer, ben er zelf helemaal weg van.

groetjes weer!
Annerieke

Marley zei

Wat een super mooi kaartje! Liefs, Marley

Margo zei

He wat leuk dat je zoon mijn kaartje leuk vond Helen, thuis heb ik enkel een meisjes-publiek (buiten mijn man dan) en 't is leuk om te weten dat dit bij de doelgroep in de smaak valt :)
Jouw kaartje is ook erg leuk en vrolijk !
Tof afdrukje ook !
Geniet nog van je zondagavond !
Liefs
Margo

Crealin zei

Oh Helen, wat een knapperd. Dat garen door die hartjes is echt mooi!
't Is echt weer een leuke kaart geworden!

Veel liefs,

Lins x

Margo zei

Hoi Helen,
bedankt voor de tip !
Ik vond nogal veel schilderwinkels en galerijen en vroeg me af of er iemand 'live-ervaring' had, maar heb ondertussen een volger die in Londen woont die heeft gereageerd, maar heb ook al erg leuke spullen gevonden op de site die me aanraadde dus het komt helemaal goed (behalve voor mijn portefeuille :))
Liefs
Margo

Kim Dellow zei

Oh that is very cute Helen. Love the buttons. Kim

Unknown zei

Hoi Helen,
Mooi gekleurd met de copics! Leuk om weer eens een copic kaartje van je te zien.
Ik las je berichtje op het blog dat je nu op woensdag met je dochter op de manege bent. Ik had al gehoord dat ze over ging naar een andere les. Leuk! Ikzelf ben nog 2x op vrijdag op de manege. Dan gaat Mona verhuizen naar een stal hier een paar straten verder! Lekker dichtbij en met goede mogelijkheden om lekker verder te oefenen in de springsport!
Maar ga zo door met de kaartjes en wellicht tot ziens bij Bizzy B's!! Het is bijna tijd voor onze sint acties, hahaha....misschien wel met cricut!

Groeten Joyce