maandag 26 september 2011

Happy Birthday!!

Hoi, wat leuk dat jullie weer even komen kijken. Mijn lieve blogvriendin Lins was afgelopen weekend jarig en voor haar heb ik deze kaart gemaakt. Nogmaals gefeliciteerd!!! Ze heeft hem op tijd gekregen, dus nu laat ik hem ook aan jullie zien.

Hi, so lovely to see you visiting my blog again. My lovely blogfriend Lins had her birthday last weekend and I made this card for her. Once again: Happy Birthday! As she has received it I can now show it here as well.


De blaadjes zijn gemaakt met een crealies stans. De gedraaide takjes zijn de steeltjes van de rozen, die ik om een smalle pincet heb gedraaid. De lieve roosjes heb ik bij Anmacreatief gekocht.
The leafs are made with a die from Crealies. The curled steems have been made by turning the stems of the roses around a very small tweezers. The sweet roses have been bought at Anmacreatief .

De stempel is van Magnolia en heet Tilda with present. Ik heb Tilda gekleurd met copics en wel met de volgende kleuren: R81-e35-e33-e31-e50-e51-e53-g00-rv34-r20-rv95-bg34-g000-rv23. De haarband en het kant aan haar kleren heb ik bewerkt met stickles cotton candy.
The stamp is by Magnolia and is called Tilda with present. I have coloured Tilda with my copics and used the following numbers: R81-e35-e33-e31-e50-e51-e53-g00-rv34-r20-rv95-bg34-g000-rv23. The bow in her hair and the lace on her clothes have been treated with stickles cotton candy.
Het design papier komt uit een vintage blok van de Action en ik heb een MD stans gebruikt. De randjes van het witte DP heb ik gedistressed met colorbox dusty plum. In de hoekjes nog een roze dew drop van Anmacreatief.
The design paper is from a vintage paper block of Action and I have also used a MD die. The edges of the white DP have been distressed with colorbox dusty plum. In the corners a pink dew drop from
Het labeltje komt uit mijn eigen voorraad van overtollige labeltjes die over zijn van andere kaarten.
The sentiment is from my stash; I have a lot of all kinds of sentiments left over from other cards.



6 opmerkingen:

mueppi zei

Deine Karte ist wunderschcön geworden!
LG Gisela

Anne-Marije zei

Oh wat een schattig kaartje! Prachtig gekleurd...
xxx Anne-Marije

Amarins zei

Wat een schitterend, lief kaartje. Liefs, Amarins

Margo zei

Wat een vrolijk kaartje Helen !
Ik word er helemaal blij van !
Liefs
Margo

Marijke zei

Wat een schattig kaartej!
groetjes, Marijke en Chantal

LottesCards zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
Super leuk om te zien!!!

Liefs Lotte