donderdag 19 mei 2011

Bringing you flowers!


Leuk dat jullie weer even langs komen. Zomaar een kaartje voor mijn eigen voorraad gemaakt. Het afdrukje is van Stampavie - Tina Wenke en ik vind het zo'n schatje en zo leuk om te kleuren. Ook dit plaatje heb ik weer tijdens de vakantie gekleurd en dus geen kleurnummers opgeschreven. De randjes heb ik bewerkt met colorbox inkt. De blaadjes zijn een stans van Crealies. De bloemetjes heb ik niet zelf gemaakt, maar gekocht bij een hobbymaatje en deze kun je hier vinden. Het labeltje komt uit mijn voorraad. Tot slot nog een paar bling steentjes.

Nice of you to drop by. This card was just made without a cause (for stock purposes). The image is from Stampavie - Tina Wenke and I adore this little mouse with his huge flower and he is so easy to colour. This image was also coloured during my holiday so no note of the colournumbers. The edges have been inked with colorbox ink. The leafs are a die of Crealies. The flowers are not made by me this time, but bought from a crafting buddy and you can find them here. The label is from my stack. In the end some rhinestones for the necessary bling.

Close-ups:


Bedankt voor jullie bezoek en tot gauw weer.
Thanks for visiting and see you soon.

Helen

5 opmerkingen:

kiddo zei

Very lovely card! I love the colors you used and the little mouse with the big flower, butterfly, bees, all are very sweet! A card filled with joy! Thanks for sharing!

Marijke zei

Erg mooi ingekleurd het afdrukje en wat een schatje is het!! De bloemen zijn mooi gemaakt, heb ze ook een tijdje geleden op marktplaats gekocht.
Fijn weekend, Marijke en Chantal

Kitty Dieleman. zei

Prachtig kaartje leuk stempel,super ingekleurd en die bloemen,echt mooi.

Fijn weekend.
Groetjes Kitty

Ellen zei

Wat een gezellige kaart! De afdruk is inderdaad een schatje. Mooi gekleurd.

groetjes, Ellen

Unknown zei

O wow I love this, so colourful and bright and your flowers are really beautiful xxx