woensdag 23 februari 2011

Something else ......

Hoi, dit kaartje heeft een kort verhaal. Tijdens de copic workshop van afgelopen november heb ik Joke ontmoet. We hebben destijds afgesproken om contact te houden en afgelopen week heeft Joke mij uitgenodigd om een keer bij haar hobbyclub te komen kijken. Dat heb ik gedaan en daar heb ik deze kaart gemaakt. De dames bedenken bij toerbeurt een opdracht en zorgen dat het benodigde materiaal aanwezig is (of geven aan wat er nodig is). Het scrappapier is bestempeld met takjes en blauwe distress inkt. Helaas weet ik de naam van het stempeltje niet meer. Het afdrukje is gekleurd met copics. De blaadjes zijn een MD creatable en het bloemetje is een joy stans. Tot slot nog een tekststickertje in het centrum.

Hi, this card has a short story. During the copic workshop last November I met Joke. We agreed at that time to stay in touch and last week Joke invited me to join her crafting group. So I did and I have made this card. One of the ladies comes up with a project and makes sure that the necessary material is available (or asks to bring it along) and each week another lady has her turn. The scrappaper is inked with small branches and blue distress ink. Unfortunately I forgot to note the name of the stamp. The image is coloured with copics. The leafs are a MD creatable and the flower is a Joy die cut. In the end I put a text sticker in the middle.

Helen

2 opmerkingen:

Marijke zei

Hoi Helen, Wat gezellig om zo met een aantal dames te knutselen. Leuk ook dat dan ieder bij toebeurt een opdracht bedenkt. Je kaart is erg mooi geworden en volgens mij is het stempeltje een magnoliaatje.
Grtjes, Marijke en Chantal

Ellen zei

Leuk hoor om samen te freubelen en dan een opdracht uit te voeren. Kun je weer volop inspiratie en ideetjes opdoen. De kaart vind ik erg leuk geworden.

groetjes, Ellen