Hoi, vandaag heb ik een kaartje met een van de nieuwe digi's van ADU.
Op het blog kun je nog meer inspiratie vinden van mijn teammaatjes.
Ik ben aan de slag gegaan met Flower Girl
Gebruikt materiaal:
* Oranje linnenkarton
* Studiolight PP Autumn Spice/Shades of Blue
* DP van Stampin'up
* ADU digi Flower Girl
* Derwent Coloursoft
* MD LR0950
* MD enamel dots
Geen opmerkingen:
Een reactie posten