maandag 27 februari 2023

Panda Girl

Hoi, vandaag weer een kaartje voor Pink Gem Designs.

Een van mijn collega's is papa geworden van een lief meisje en als cadeautje hebben we een kledingsetje gekocht met panda's erop. Wat past daar beter bij dan deze leuke card kit van Pink Gem Designs, genaamd Panda Girl 3 

Het model van deze kaart is een workshop van Ineke Bezemer.


de basis is roze cardstock en een shape-art van DDBD.


Het roze gestippelde DP en het groene gestippelde DP komen uit mijn voorraad.


De ballonnen, vlaggetjesslingers, de cirkels en de tekst tags komen uit de cardkit. In de cirkels heb ik met MD stempels de tekst Hooray & Baby gestempeld. In de tekst tags heb ik na het nemen van de foto nog de naam van de kleine meid en de geboortedatum gezet.


Achter het bovenstaande plaatje heb ik een opening gelaten zodat ik daar nog een tag in kon maken.


Hieronder de tag nog zonder strikje en blanco; hier hebben we de felicitaties opgeschreven nadat foto gemaakt was.


tot slot nog een klein labeltje wat we bij het pakje hebben gedaan.



Geen opmerkingen: