donderdag 4 januari 2018

Digi Doodle Studios GD - Mindy's Surprise Party

Vandaag mijn eerste gast designer kaartje voor Digi Doodle Studios.



Aangezien deze maand mijn dochter 18 wordt, heb ik gekozen voor Mindy's Surprise Party om een kaartje te maken.



De basis van mijn kaartje is linnenkarton champagne, daarop DP uit mijn voorraad. 
De digi Mindy's Surprise Party heb ik voor mijn eerste kaartje gekozen. 


Het sentiment heb ik zelf gemaakt in word. De randjes om het afdrukje en het sentiment zijn bewerkt met Memento Pear Tart. Ik heb de digi ingekleurd met derwent coloursoft. Tot slot heb ik uit de Marianne Design set Patchwork alphabet de cijfers 18 gestempeld en deze ook ingekleurd met derwent coloursoft.

Er is ook een maandelijkse blogchallenge, die kun je hier vinden.


Ook is er een maandelijkse challenge in de facebookgroup.


Komen jullie eens een kijkje nemen?

Helen


3 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een gave digi, Helen en zo mooi gekleurd! Lekker vrolijk kaartje voor Michelle.
Leuk dat je GDT mag zijn!
xxx Margreet

Margo zei

Wat een leuke en fleurige kaart Helen !
Groetjes
Margo

Ellen zei

Wat een leuke, vrolijke en gezellige kaart voor Michelle! Ook weer prachtig kleurwerk. Geniet van je GDT-schap!

xxx Ellen