zondag 1 mei 2016

AnMaCreatief challenge #56 - mei 2016 - baby

Het is 1 mei en dus tijd voor een nieuwe challenge bij AnMaCreatief.


Natuurlijk willen wij eerst iedereen bedanken die mee heeft gedaan aan onze "alles behalve een kaart"challenge de afgelopen maand. Wat een grote hoeveelheid aan prachtige creaties mochten wij bekijken.

Voor de nieuwe challenge is het thema BABY


Anne-Marije stelt de volgende prijs beschikbaar:


Wild Rose Studio craft die-Butterfly Lace

Dit is mijn creatie geworden:


De basis is gemaakt met wit cardstock en de DDBD shape art baby bottle. De randjes van het witte cardstock heb ik bewerkt met memento summer sky. Het DP is van Studiolight Scandinavian Christmas, de randjes zijn bewerkt met Rich Cocoa. Het lieve plaatje is een knipvel van Nellie Snellen; ik heb de hoekjes afgerond met een pons.


De tekst komt van het knipvel van Nellie Snellen. Twee kleuren twine met daaraan een jumpringetje en een zilverkleurige beer charm geknoopt.


Twee mooie blauwe vintage parelharten om het af te werken.

Ook de binnenzijde heb ik versierd; het DP komt uit mijn voorraad. De teksten komen uit Eline's words en zijn gestempeld met Rich Cocoa. Ook hier de randjes van het DP mee bewerkt.

Samenvatting gebruikt materiaal:


Ga ook eens op het blog kijken wat een mooie creaties mijn teammaatjes hebben gemaakt. 

Natuurlijk hopen we dat jullie weer gezellig met ons mee doen. 
Wij komen graag langs om al jullie moois te bewonderen.

Groetjes Helen

4 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een mooi babyflesje Helen
Gr Karin

Margo zei

Oh wat lief zeg !
Groetjes
Margo

scrapcreations-judith zei

Zo leuk deze babyfles. Je hebt hem prachtig bewerkt en de plaatjes blijven leuk. Liefs Judith

Tinka's paper wonderlland zei

Sutch adorable card, I really love it, cute image and great embelishments!!
♥Hugs Valentina♥