zondag 1 november 2015

AnMaCreatief challenge #50 - november 2015

Het is 1 november en dus begint er weer een nieuwe challenge bij AnMaCreatief.

Natuurlijk willen wij eerst iedereen bedanken die mee heeft gedaan aan onze "herfst"challenge de afgelopen maand. Wat een prachtige creaties mochten wij bekijken.

Voor de nieuwe challenge is het thema KERST/WINTER.



Anne-Marije stelt de volgende prijs beschikbaar:

Marianne Design Craftable-CR1249 Stitch Square & Flower


Dit is mijn creatie geworden voor deze challenge:


De basis is gemaakt met de DDBD shape-art mal Label (blijft wel een van mijn favorietjes) en parelmoer karton. Daarop DP uit MD Nordic winter, hiervan zijn de randjes bewerkt met Rich Cocoa. Het bruine DP komt uit Dovecraft Bloom & Grow en omdat dit een vierkant blokje is heb ik het formaat van de shape-art wat aangepast. Ook hier de randjes weer bewerkt met Rich Cocoa.


De takjes komen uit de Leabilities set Holly leaves & pine branches en zijn gestanst uit DP Dovecraft Bloom & Grow. De bloemetjes horen bij de nieuwe doily van MD (LR0388) en deze zijn gestanst uit Studiolight Industrial DP. Om de bloemetjes af te maken nog een kleine en grote lichtblauwe parelkern. Deze zet ik altijd vast met tacky glue.


Dan de nieuwe MD Doily (een verjaardagskadootje van mijn lieve vriendin xx) - gestanst uit Bloom & Grow van Dovecraft. Daarop een mooie topper van Mattie (MD CT1502).


De kerstbomen van MD gestanst uit Studiolight Industrial DP (zo veelzijdig bruikbaar en niet alleen voor mannenkaarten). De bruine heb ik nog ietwat bewerkt met Rich Cocoa.
Het label komt uit het winter memories stansvel (Easywm494) van Studiolight. Als je hier interesse in hebt, kun je Anne-Marije een mailtje sturen om deze voor je te bestellen.


Gebruikt materiaal:
Ga ook eens op het blog kijken wat voor moois mijn teammaatjes hebben gemaakt. 

Natuurlijk hopen we dat jullie weer gezellig met ons mee doen. Wij komen graag langs om al jullie moois te bewonderen.

Groetjes Helen

12 opmerkingen:

Margo zei

Wat een prachtige labelkaart ! Mooi van kleur !
Groetjes
Margo

Je@net zei

Wat lief...vind het een erg mooie label geworden, Helen!

Anoniem zei

Wat een schitterend label Helen. Misschien moet ik dat label ook eens op een sinterklaaslijstje zetten want dit is weer prachtig geworden. Blauw met bruin blijft ook wel 1 van mijn favorieten moet ik zeggen.
groetjes Joke

Irene zei

Leuk he die sepia toppers en zo gecombineerd met die mooie stans en blauw is het een beeldig label Helen!!

xx Irene

KarinsArtScrap zei

mooie kaart/label Helen
Gr Karin

Hermien zei

Mooie spulletjes heb je gebruikt voor je mooi winters kaartje Helen. Ik ben ook weer van de partij!

Groetjes Hermien

Cindy zei

Prachtige tag Helen, ik vind de kleurencombi ook helemaal super. Groetjes, Cindy

Marieke zei

Wat een super kaartje Helen! schitterend om naar te kijken, en de mal is ook wel een van mijn favorieten!

Liefs,
Marieke

scrapcreations-judith zei

Ik had hem natuurlijk al even snel voorbij zien komen, maar nu heb ik er even op het gemak naar gekeken. Hij is echt super leuk en wat is dat een leuk stencil weer hè van Dutch Doobadoo. Je heb hem weer goed weten te gebruiken. Liefs Judith

Anneke zei

we hadden hem natuurlijk al gezien, maar het is een mooie labelkaart in prachtige kleuren Helen, en je inspiratie is toch weer terug gekomen met deze bjoetie.
we hebben het allemaal wel eens en dat komt meestal tegen de zomer en het einde van het jaar.
dan zijn we dus eigenlijk uitgerangeerd ha,ha
fijne week en liefs van Anneke

Anita van Merode zei

Schitterende kaart Helen.
Mooie kleuren gebruikt.
Gr Anita

Adriana zei

't Is een heel mooie label geworden! De bloemen zijn prachtig en komen zo heel mooi uit met de parelkern en de mooie takjes.
Liefs Adriana