donderdag 1 oktober 2015

AnMaCreatief challenge #49 - oktober 2015

Het is 1 oktober en dus begint er weer een nieuwe challenge bij AnMaCreatief.

Natuurlijk willen wij eerst iedereen bedanken die mee heeft gedaan aan onze "easelcard"challenge de afgelopen maand. Wat een prachtige creaties mochten wij bekijken.

Voor de nieuwe challenge is het thema HERFST.



Anne-Marije stelt de volgende prijs beschikbaar:


Marianne Design Collectable-COL1373 School Slate

Dit is mijn kaart geworden:



nog wat detailopnames:




Dit keer geen uitgebreid verhaaltje erbij, want ik moet op doktersadvies rust houden en niet te veel met de PC, laptop, tablet en smartphone werken wegens diverse ontstekingen in mijn rechterarm. Gelukkig was mijn kaartje al klaar voor de klachten op kwamen en lag het afdrukje al heel lang gekleurd klaar. Ik ben daarom ook minder in blogland te vinden en laat geen reacties achter, maar ik bekijk wel jullie prachtige creaties. Hoop gauw weer volop in de running te zijn.

Gebruikt materiaal:
Ga ook eens op het blog kijken wat voor moois mijn teammaatjes hebben gemaakt. 

Natuurlijk hopen we dat jullie weer gezellig met ons mee doen. Wij komen graag langs om al jullie moois te bewonderen.

Groetjes Helen

p.s. 
Vandaag is ook de 2e challenge van start gegaan op het Scrap and Card Challenge blog en voor mijn DT-kaartje moet je even naar beneden scrollen.












6 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een lief kaartje, Helen!

Irene zei

Wat een leukerd, aan zijn bolle wangetjes te zien komt ie de winter vast wel door hihi!!

xx Irene

Ellen zei

Het is en blijft een erg lief kaartje. En wat leuk dat je er ook een theebloem op hebt verwerkt. Sterkte met je arm!! Ik duim voor je dat je snel weer aan de freubel kunt.

Liefs, Ellen

Anneke zei

het is en blijft een schattig kaartje Helen en de theebloem doet het er goed op.
liefs van Anneke

Margriet Tournier zei

Wat een leuke kaart en wat een schattige hamster........ uh....... eekhoorn! Diverse ontstekingen is niet zo mooi, doe rustig aan met je arm hè, want anders kun je straks niet meer knutselen.

Groetjes,
Margriet

Margo zei

Wat een schatje !
Veel beterschap !
Groetjes
Margo