woensdag 13 mei 2015

Jarige KAMPIOEN


Voor mijn jarige zoon, die ook nog is kampioen is geworden met zijn elftal heb ik onderstaand kaartje gemaakt.


De basis van mijn kaartje is Joy Kraft 15x30. Daarop DP uit het nieuwe Dovecraft Back to Basic True Blue pack. Het donkerblauwe papier waarop ik het afdrukje gemat heb komt uit mijn restjes voorraad.


Uit een ander restje heb ik met de Nellie Snellen die "gefeliciteerd" gestanst. Dit heb ik opgeplakt met tacky glue.


De stempel is van Crafters Companion, gestempeld met Rich Cocoa en ingekleurd met aquamarkers van Letraset, natuurlijk in de kleuren van zijn eigen voetbalclubje.


3 blauwe dew drops in het hoekje vastgezet met tacky glue.


Wat dovecraft twine om het DP gewikkeld, daarna twee voetbalschoen charms met jump ringetjes aan elkaar gemaakt en aan het twine gestrikt.


Gebruikt materiaal:
Mijn zoon was helemaal blij met zijn kaartje en ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes
Helen

8 opmerkingen:

Irene zei

Daar gaat je kampioentje heel blij mee zijn Helen, super kaart en zo leuk met die voetbalcharm!!

xx Irene

Je@net zei

Wat een leuke en stoere kaart, Helen. De voetbalschoentjes maken het helemaal af!

KarinsArtScrap zei

een hele mooie kaart Helen
Gr Karin

Hermien zei

Mooi kaartje voor de kampioen in huis Helen.

Groetjes Hermien

Lisanne zei

Allereerst van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon! De kaart voor hem is prachtig geworden, echt een stoere jongenskaart voor een echte kampioen! Mooie, duidelijke beschrijving heb je gegeven.

Knutselgroet Lisanne

Ellen zei

Nog gefeliciteerd met zoonlief! Superleuke kaart heb je voor hem gemaakt.

Liefs, Ellen

Crea Astrid zei

Het is wat aan de late kant, maar nog gefeliciteerd met je zoon z'n verjaardag.
Wat een leuke stoere jongenskaart. Mooi met de schoentjes erbij.

Fijne 2e pinksterdag.

Groetjes, Astrid.

Adriana zei

Wat een prachtkaart voor je zoon! Gaaf die voetbalschoenen er zo bij.