dinsdag 31 maart 2015

CCH #194 - Floral

Hoi allemaal, gisteren is de nieuwe challenge bij The Crazy Challenge begonnen, maar na 3 beursdagen had ik nog geen tijd gehad om een berichtje te schrijven, gelukkig was mijn kaartje op tijd klaar voor ik naar de beurs ging.

Het thema is "Floral" - makkelijk zou ik zeggen, dus doe gezellig met ons mee.

Onze sponsors deze keer:  
                                              Sherri Baldy


en

Dit is mijn kaartje: 


 

Gebruikt materiaal:
Ik kom graag jullie bijdrage bewonderen.

Groetjes,
Helen

6 opmerkingen:

Margo zei

Wat een leuk kaartje Helen !
Groetjes
Margo

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Helen!

Irene zei

Heerlijk vrolijk kaartje Helen, kunnen we wel gebruiken nu het weer volop herfst is buiten!!

xx Irene

Margreet zei

Ik hoop dat je leuke beursdagen hebt gehad!
Wat een vrolijke kleuren heb je gebruikt Helen...en je stempel is heel mooi gekleurd...
xxx Margreet

Hermien zei

Mooi fleurig kaartje Helen...
Het kan wel kloppen dat je met niet in Venray hebt gezien want ik ben namelijk niet geweest. Te druk met andere dingen!

Groetjes Hermien

Antoinette Voorn zei

Ochhh wat een schatje en mooie frisse kleurtjes, Helen! Super vrolijk.