vrijdag 12 juli 2013

Ahoy Maatje


Hoi allemaal, voor mijn cluppie "de kaartenmaatjes" had ik deze maand als opdracht een verrassingskaartje maken voor een mannelijk maatje. Daar heb ik dus dit kaartje voor gemaakt. De sketch die ik heb gebruikt is van Anmacreatief. Vond deze wel geschikt voor een man, wat denken jullie?

Hi everyone, for my group "Kaartenmaatjes" I had to make a surprise card for one of the male members. So this turned out to be my card.

Aangezien onze "little saylor" ook een anker op zijn trui heeft vond ik deze anker charm er wel helemaal bij passen; ook op het leuke DP van Ahoy There - Papermania staan allemaal ankertjes.

As our little saylor has an anchor on his sweater I decided to use DP with anchors as well as a fitting charm.


Ik heb mijn kleine zeeman ingekleurd met derwents en erom heen een randje gedistressed met versacolor blue. Het ankertje heb ik nog bewerkt met glitterglue zilver.

Little Saylor has been coloured with derwents; the edges are made with versacolor blue. The anchor on his sweater has been treated with some glitter glue.


Nog een keer het gebruikte materiaal/used material:



15 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Ohhh wat een heel lief maritiem kaartje!

Gr Antoinette

KarinsArtScrap zei

wat een schattig manneke en een heel lief kaartje.
hele mooie bedel Helen.

groetjes karin

LottesCards zei

Wat heb je alles mooi bij elkaar gevonden; papier, charm, stempel!!! Helemaal geweldig en super geschikt voor een man!

Liefs Lotte

Hermien zei

Wat een ontzettend leuk kaartje Helen.

Groetjes

Irene zei

Wat een schatje, nog niet eerder gezien maar heel leuk Helen! Zijn schoentjes doen me een beetje aan die ribpantoffeltjes van vroeger denken!!

xx Irene

Dora zei

ja...prima voor een man. zo leuk dat je die anker erbij hebt gedaan...past heel goed bij dit thema net als het papier.
mooie kaart.

Corrie zei

Oooo Helen, wat is die lief, leuke stempel is dit hè, jij hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.
Lieve groetjes,Corrie

Christine zei

Tof mariniertje Helen en ook de kleuren zijn heel mooi gekozen!
liefs
Christine

Cindy zei

Hoi Helen, Je kaart is super geslaagd, echt heel erg leuk geworden! Fijn weekend, groetjes, Cindy

Anita Meijer zei

Wat een superschattig kaartje Helen, ik vind hem helemaal geweldig.
Liefs van Anita

Unknown zei

Heel mooi kaartje

Groetjes karin xx

Neltine zei

Heyyy pipelootje:-)

Nou daar ben ik hoor, staat de leut alweer klaar hihi.
vandaga heb ik al ene lekker stukkie taart op, dus ik sla even af:p straks pas ik niet meer in mijn zomerbroeken..lol

Wat een gaaf kaartje heb je gefreubeld zeg, en allemaal van die leuke spullegies gebruikt.
Een plaatje en zou ik mooi voor jezelf bewaren. Niet wegsturen:p:p

Een fijne zondag morgen en gigagrotegroetjes,
Neltine

Annerieke zei

Echt maritiem Helen, kleuren, afdrukje, alles, erg leuk!

Groetjes Annerieke

Crealin zei

Wat een superschattige matrozenkaart, leuk met dat anker erbij!

Liefs,

Lins x

Adriana zei

Wat een leuke kaart en zeker geschikt voor een man! Heerlijk vrolijk en mooi gecombineerd!
Liefs Adriana