zaterdag 9 april 2011

Vormsel - Confirmation


Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn dochter die haar vormsel heeft gedaan een paar weken geleden.
De bloemen zijn gemaakt met Joy stanzen en een Nellie Snellen punch. De blaadjes zijn van Crealies.
De vlinder is ook van Joy en bewerkt met stickles en strass steentjes. De afbeelding is van Mylo and Friends en komt uit een compleet pakket van Leane Creatief. Tot slot nog een sticker met gelukwens.

This card was made for my daughter who has done her confirmation a few weeks ago. The flowers are made with Joy dies and a Nellie Snellen punch. The leafs are from Crealies. The butterfly is also a Joy die and I have used stickles and rhinestones for decoration. The image is from Mylo and Friends and comes from a complete card package of Leane Creatief. In the end a sticker with congralutions.

Nog wat close-ups van alle onderdelen - Some close-ups from all separate parts:



 
Mijn dochter was er helemaal weg van en de kaart staat nu op haar kamer te pronken.
My daughter loved it and the card is now showing off in her room.

Vandaag was het zo lekker weer. Ik ben eerst met de hond op examen geweest en het diploma is binnen.
Daarna ben ik lekker in het zonnetje in de tuin gaan werken, want daar is het ook zo langzamerhand weer tijd voor. Dan kunnen we straks lekker in een mooie tuin van de zon genieten.

Today the weather was so nice. First I went with the dog for an obedience examination and I can tell you, we passed all the tests and can now go to the second course. Afterwards I have worked in the garden which was very enjoyable in the sun and much needed after the long cold winter. Now I am almost ready so we can enjoy a good rest in the sun and look at the beautiful garden.

Nou ga ik even lekker badderen en daarna gauw weer aan de freubel.
Now I am off to take a warm bath and after that I quickly go to my crafting table.

Groetjes/Bye
Helen

1 opmerking:

Marley zei

Wat een lief kaartje!! xMarley